בכיר בסאטמר: "הוראות המשטרה לא יעצרו לנו את האירועים"

    יעקב אלתר מחברת 'בימות' אשר הופקד על בניית האוהל הכחיש בכל תוקף את הדברים
    ישראל אוחיון No Comments on בכיר בסאטמר: "הוראות המשטרה לא יעצרו לנו את האירועים"

    המתח בקרב עסקני חסידות סאטמר שובר שיאים • בכיר בחסידות אמר היום לאתר 'קול חי' כי "אין סיכוי שיבוטלו האירועים, גם אם במשטרה יחליטו כך, אנחנו נקיים את האירועים בניגוד לרצונם" • כל הפרטים על הסערה

    יעקב אלתר מחברת 'בימות' אשר הופקד על בניית האוהל הכחיש בכל תוקף את הדברים
    15:45
    02.05.24
    צבי טסלר No Comments on פניה לפרקליטות: חשד לעבירות כלכליות בחברת בסדנו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתח בקרב עסקני חסידות סאטמר, ומארגני שבת האחדות במירון שובר שיאים, כאשר כולם ממתינים למוצא פיהם של המהנדסים הנמצאים באוהל החסידות במירון, זאת בעקבות צו בית משפט שאוסר פעילות במקום מסיביות בטיחותיות.

    למרות הצו, בכיר בחסידות אמר היום לאתר 'קול חי' כי "אין סיכוי שיבוטלו האירועים, גם אם במשטרה יחליטו כך, אנחנו נקיים את האירועים בניגוד לרצונם. כאמור, על פי מקורות במשטרת ישראל קיים חשש רציני ליישום צוו בית משפט המורה על איסור קיום האירועים באוהל הענק שנבנה לפני שלושה ימים במירון, וזאת בשל בניה לקויה.

    לאתר 'קול חי' נודע, כי בשעה זו עושים את דרכם למירון קציני בטיחות, ומהנדסים של משטרת ישראל, במטרה לבדוק את כשירותו ותקינותו של האוהל, ובשעות הקרובות צפויה ליפול החלטה בעניין דבר קיום האירועים של חסידות סאטמר במהלך השבת באוהל הענק שהוקם, "החשש הוא בטיחותי, ובמשטרה לא יקחו סיכון מיותר, ואם צריך יבטלו את האירוע", אומר לנו הבוקר אחד האחראים בציון הרשב"י.

    יעקב אלתר מחברת 'בימות' אשר הופקד על בניית האוהל הכחיש בכל תוקף את הדברים, וטען כי צוו בית המשפט ניתן לפני שלושה ימים, ואין לו כל חשיבות היום.

    הצו שניתן בעבר:
    צו סאטמר


    0 תגובות